Miękki dwuwarstwowy papier do toalet publicznych Faneco Premium w mini rolce Jumbo
Liczba warstw: 2
Materiał: celuloza
Kolor: biały
Zapach: bezzapachowy
Gofrowany
Waga rolki: 360 g
Średnica wewnętrznej tulei: 6 cm
Średnica rolki: 19 cm
Szerokość rolki: 9 cm
Długość arkusza papieru: 20 cm
Gramatura papieru: 2×18 g
Łączna długość papieru w jednej rolce: 100 m
Minimalna jednostka zakupu: opakowanie zbiorcze 12 rolek
Wykonany z czystej, najlepszej jakości celulozy, biały papier toaletowy Faneco Premium jest spełniającym najwyższe standardy, a przy tym niedrogim i wydajnym materiałem eksploatacyjnym, doskonale sprawdzającym się w cechujących się dużym i średnim natężeniem ruchu toaletach publicznych oraz ogólnodostępnych łazienkach o podwyższonym standardzie. Dzięki swoim uniwersalnym wymiarom, te bezzapachowe mini rolki jumbo można montować w większości dostępnych na rynku pojemników i podajników papieru toaletowego przeznaczonych do znajdujących się w biurach, restauracjach, hotelach oraz kawiarniach WC. Duża objętość pojedynczych roli sprawia, że ten produkt Faneco pozwala ponadto na zmniejszenie nakładów pracy związanych z codzienną wymianą i uzupełnianiem środków higienicznych, umożliwiając tym samym utrzymywanie w łazienkach wysokiego poziomu czystości. Wysoka jakość spełniającego najwyższe standardy użytkowe i wizualne produktu, jego miękkość oraz zapewniana przez dwuwarstwową strukturę chłonność i wytrzymałość gofrowanych listków, wpływa na komfort korzystania z ubikacji, a zawierające 12 rolek opakowanie zbiorcze gwarantuje, że zakupiony papier toaletowy starczy na długi czas.
Nowe przepisy dotyczące wyposażenia toalet w szkołach
Ministerstwo Edukacji Narodowej (MEN) ogłosiło nowe przepisy dotyczące wyposażenia toalet w polskich szkołach i placówkach edukacyjnych, które mają na celu poprawę warunków higienicznych i komfortu uczniów. Zmiany te, które weszły w życie 11 lipca 2024 roku, obejmują obowiązek zapewnienia odpowiedniego zaopatrzenia toalet... Więcej
Starożytność - od gąbek po papier
Dawne cywilizacje były znacznie bardziej innowacyjne, jeśli chodzi o higienę osobistą, niż mogłoby się wydawać. Przyjrzyjmy się bliżej praktykom trzech z nich: starożytnego Rzymu, Grecji i Chin.
Starożytni Rzymianie: W czołówce innowacji
Znani ze swojej wynalazczości w wielu dziedzinach, starożytni Rzymianie zasługują na uznanie za... Więcej
Ustawienia cookies
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.