1. W dniu wysyłki towaru Klient otrzymuje na swój adres e-mail wiadomość z numerem listu przewozowego oraz informację, która firma kurierska dostarczy zamówienie. Umożliwia to sprawdzenie, gdzie aktualnie znajduje się paczka.
2. W celu sprawdzenia, gdzie znajduje się przesyłka, należy przygotować numer listu przewozowego, który podaje się konsultantowi infolinii lub wpisuje się w odpowiednie pole na stronie internetowej firmy przewozowej.
Śledzenie przesyłki – Polska
General Logistics Systems Poland Sprawdź status przesyłki na stronie
gls-group.eu.
ROHLIG SUUS Logistics SA Sprawdź status przesyłki na stronie
suus.com
Hellmann Worldwide Logistics Polska Sprawdź status przesyłki na stronie hellmann.com
Śledzenie przesyłki – Unia Europejska (z wyłączeniem Polski)
General Logistics Systems Poland Sp. z o.o. Sprawdź status przesyłki na stronie
gls-group.eu.