Rozměry (šířka × výška × hloubka): 512 × 159 × 392 mm
Šířka komory: 450 mm
Hloubka komory: 330 mm
Komora - hloubka komory: 155 mm
Tvar mísy: oválný
Umístění komory: uprostřed
Počet komor: 1
Počet otvorů na baterie: 0
Pozice výstupu: uprostřed vzadu
Délka výstupu: 131 mm
Sifon v ceně: ne
Zadní stěnový okraj: ne
Přepad: ano
Oválné nerezové umyvadlo zabudované do desky nebo připevněné k desce. Povrch umyvadla je upraven ve vysokém lesku. Rozměry umyvadla jsou 450 x 330 mm. Sada obsahuje přepadovou sadu 1 1/4˝ a rukojeti z nerezové oceli potřebné pro instalaci pod pult. Umyvadlo určené pro veřejná zařízení, jako jsou veřejné toalety, a také pro stravovací a výrobní závody.
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Always active
Analytical cookies
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Advertising cookies
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Our website uses Google services such as Google Analytics and Google Ads. To learn more about how Google uses data from our website, please review Google's privacy policy and terms.
Sending advertising-related data
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Google personalized ads
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.