Počet listů v kartonu: 20 balení x 150 ks = 3000 listů
Velikost: 232 mm x 230 mm
Vůně: bez vůně
Vhodné pro prostory s nízkou a střední provozní intenzitou
Má certifikát Nordic Swan Eco Label
Má certifikát EU Flower Eco Label
Pozor! Ke každému ručníku Katrin je třeba vybrat vhodný dávkovač značky Katrin. Podívejte se na záložku "Do kompletu".
Papírový ručník v ZZ skladu, dvouvrstvý. Vysoké absorpční vlastnosti a odolnost papírového ručníku zajišťují efektivní sušení rukou. Univerzální, šetrný k pokožce. Automatické podávání po jednom listu, což je hygienické a snižuje spotřebu. Schváleno pro přímý styk s potravinami. V podavači Katrin bude dobře fungovat. Je certifikován Nordic Swan Eco Label.
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Always active
Analytical cookies
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Advertising cookies
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Our website uses Google services such as Google Analytics and Google Ads. To learn more about how Google uses data from our website, please review Google's privacy policy and terms.
Sending advertising-related data
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Google personalized ads
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.