Jednorázové ubrousky ve složce ZZ Tork Singlefold H3
systém: H3 - skládka ZZ a C
rozměry po složení: 23 x 11,5 cm
rozměry po rozložení: 23 x 23 cm
počet vrstev: 2
složení: celulóza
barva: bílá
ražba: ano
jednotlivé dávkování lístků
počet lístků v balení: 15 svazků x 250 lístků = 3750 lístků
certifikáty a označení pro ekologické výrobky: Ecolabel
Pozor! K každému dozovači Tork je třeba vybrat odpovídající vložku značky Tork. Podívejte se na záložku "Do kompletu".
Dvouvrstvý, snadno rozpustný ručník ve skladu ZZ od Tork v systému H3. Jednorázový ručník v bílé barvě s ozdobným ražením. Efektivní – k osušení rukou stačí jeden list. Vhodné pro veřejné budovy.
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Always active
Analytical cookies
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Advertising cookies
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Our website uses Google services such as Google Analytics and Google Ads. To learn more about how Google uses data from our website, please review Google's privacy policy and terms.
Sending advertising-related data
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Google personalized ads
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.