Obsahuje biologické látky, které neutralizují nepříjemné pachy
Jemná vůně kvetoucích bavlníkových polí
Velká rozprašovací síla - velký kontejner a tvar trysky zajišťují optimální rozptýlení vůně v místnosti
Výkonný - jedno stisknutí po dobu 3 sekund stačí na plochu přibližně 200 m2
Doporučuje se používat s mírou
Ruční hotelový osvěžovač vzduchu Bawełna se doporučuje do místností, kde nelze použít elektronické osvěžovače vzduchu. Určeno pro ruční nástřik např. úklidovým personálem. Osvěžovač ve spreji neutralizuje nepříjemné pachy a zanechává jemnou květinovou vůni. Určeno pro hotely, penziony, konferenční místnosti, sportovní zařízení a vstupní haly.
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Always active
Analytical cookies
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Advertising cookies
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Our website uses Google services such as Google Analytics and Google Ads. To learn more about how Google uses data from our website, please review Google's privacy policy and terms.
Sending advertising-related data
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Google personalized ads
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.