Jednorazové utierky v sklade ZZ Tork Singlefold H3
systém: H3 - skladačka ZZ a C
rozmery po zložení: 23 x 11,5 cm
rozmery po rozložení: 23 x 23 cm
počet vrstiev: 2
zloženie: celulóza
farba: biela
tlač: áno
jednotlivé dávkovanie lístkov
počet lístkov v balení: 15 bal. x 250 lístkov = 3750 lístkov
certifikáty a označenia pre ekologické výrobky: Ecolabel
Pozor! K každému dozovaču Tork je potrebné vybrať vhodný vložný produkt značky Tork. Pozrite si v záložke "Do kompletu".
Dvojvrstvový, ľahko rozpustný uterák v sklade ZZ od Tork v systéme H3. Jednorazový uterák v bielej farbe, s ozdobným reliéfom. Efektívne - na osušenie rúk stačí jeden list. Vhodné pre verejné budovy.
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Always active
Analytical cookies
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Advertising cookies
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Our website uses Google services such as Google Analytics and Google Ads. To learn more about how Google uses data from our website, please review Google's privacy policy and terms.
Sending advertising-related data
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Google personalized ads
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.