Materiál, z ktorého je vyrobená obal: chrómovaná mosadz
Úprava obalu: leštená
Rozmery: - výška: 212 mm, - šírka: 60 mm, - hĺbka: 113 mm
Použitie: tekuté mydlo
Nádoba na mydlo je vyrobená z plastu
Pripevnenie na stenu
Balenie obsahuje sadu skrutiek
Nádoba na viacnásobné naplnenie - možnosť doplnenia z kanistra
Možnosť vybratia nádoby umožňuje ľahké čistenie vnútra dozovača
Záruka: 12 mesiacov
Dávnik na tekuté mydlo s objemom 300 ml je určený pre montáž na stenu. Puzdro je vyrobené z chrómovanej mosadze s lešteným povrchom. Nádoba je určená na opakované dopĺňanie z kanistra a možnosť vybratia nádržky uľahčuje udržiavanie dávkovača v čistote.
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Always active
Analytical cookies
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Advertising cookies
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Our website uses Google services such as Google Analytics and Google Ads. To learn more about how Google uses data from our website, please review Google's privacy policy and terms.
Sending advertising-related data
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Google personalized ads
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.