Normatívny prietok studenej vody: 0,7 litra za sekundu
Požadovaný pracovný tlak: 1,20 bar
Maximálny pracovný tlak: 4 bar
Minimálna veľkosť splachovacieho prúdu: 6 litrov
Maximálna počet spláchnutí: 9 litrov
Minimálny prietok pri splachovaní: 0,7 litra za sekundu
Maximálny prietok pri splachovaní: 1 liter
Núdzové vypnutie: nie
Tlačidlové splachovacie armatúry AQUALINE pre WC misy. Model AQRM551 DN 15 má tlačidlá a spojku splachovacej trubice z plastu s chrómovým povrchom. Splachovací ventil je určený na povrchovú montáž a má nastaviteľný prietok a objem splachovania. Príslušenstvo určené na použitie na verejných toaletách.
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Always active
Analytical cookies
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Advertising cookies
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Our website uses Google services such as Google Analytics and Google Ads. To learn more about how Google uses data from our website, please review Google's privacy policy and terms.
Sending advertising-related data
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Google personalized ads
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.