Vôňový príspevok Floral Bouquet do osviežovačov vzduchu
Dámska s miernou intenzitou
Kapacita: 250 ml
3000 dávok/30 dní kontrolovaného zápachu
Dostupné aj iné vône
Osviežovač vzduchu s vôňou kytice kvetov zo série klasických vôní, založený na kombinácii tej najvyššej kvality vonné oleje a neutralizátory vzduchu. Účinne odstraňuje nepríjemné pachy a zanecháva sviežu vôňu kvetov. Určená ako vôňa pre toalety, kancelárie/prijímacie miestnosti, zdravotnícke zariadenia a salóny starostlivosti o telo.
Čo spôsobuje nepríjemný zápach z toalety?
Keď toaleta nevoňá tak, ako by sme chceli, prirodzené je položiť si otázku, čo je zdrojom... More
Cookies settings
Strictly necessary cookies
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Always active
Analytical cookies
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Advertising cookies
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Our website uses Google services such as Google Analytics and Google Ads. To learn more about how Google uses data from our website, please review Google's privacy policy and terms.
Sending advertising-related data
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Google personalized ads
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.