Materiál: oceľ s vysokou odolnosťou voči deformáciám
Kapacita: 20 litrov
Otváranie: pedálové tlačidlo
Povrch odolný voči odtlačkom prstov
Uzavretý, samozatvárací kryt
Vnútorný, vymeniteľný vedro s rukoväťou uľahčujúce udržiavanie koša v čistote
Rukoväť na prenášanie koša
Nepoškriabavá podlaha pod košom
Rozmery: výška: 446 mm, - šírka: 360 mm, - hĺbka: 320 mm
Atest nie je potrebný
Záruka: 12 mesiacov
Odpadkový kôš s tichým pedálovým mechanizmom, ktorý vám umožní otvoriť kôš bez použitia rúk. Výhodou koša je tesné, pomaly sa zatvárajúce veko, ktoré zabraňuje úniku nepríjemných pachov zvnútra. Nádoba je vybavená systémom upevnenia vrecka, ktorý vám umožní skryť prebytočnú tašku.
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Always active
Analytical cookies
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Advertising cookies
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Our website uses Google services such as Google Analytics and Google Ads. To learn more about how Google uses data from our website, please review Google's privacy policy and terms.
Sending advertising-related data
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Google personalized ads
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.