Materiál, z ktorého je vyrobený obal: chrómovaná mosadz
Úprava obalu: matná
Rozmery: - výška: 212 mm, - šírka: 60 mm, - hĺbka: 85 mm
Použitie: tekuté mydlo
Nádoba na mydlo je vyrobená z plastu
Typ montáže: postavený alebo pripevnený na dosku
Nádoba na viacnásobné plnenie - možnosť doplnenia z kanistra
Možnosť vybratia nádoby umožňuje ľahké čistenie vnútra dozovača
Záruka: 12 mesiacov
Vyrobené z pochrómovanej mosadze s matným povrchom, dávkovač tekutého mydla s objemom 300 ml, určený na pracovnú dosku inštalácia. Kovová nádoba na mydlo je určená na opakované dopĺňanie z kanistra a možnosť vybratia nádržky uľahčuje udržiavanie dávkovača v čistote.
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Always active
Analytical cookies
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Advertising cookies
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Our website uses Google services such as Google Analytics and Google Ads. To learn more about how Google uses data from our website, please review Google's privacy policy and terms.
Sending advertising-related data
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Google personalized ads
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.