Rozmery: - výška: 400 mm, - šírka: 44 mm, - hĺbka: 162 mm
Spôsob uchytenia: skrutkovaný
Spôsob montáže: montáž pod doskou
Určenie: tekuté mydlo a emulzia
Nádrž na opakované plnenie s membránou na vyrovnávanie tlaku
Plnenie: zhora
Zámok: bez zámku
Dávnik mydla na inštaláciu do pracovnej dosky s maximálnou hrúbkou 45 mm. Vyrobené z chrómovanej, leštenej mosadze. Potrebné: otvor s priemerom 22 mm, závit 1/2". Vývod dávkovača pevný, dĺžka výtoku 140 mm. Vhodné na tekuté mydlo a emulziu. Nádoba s odvzdušňovacou membránou, plnená zhora.
Produkty značiek Franke sú vyrábané na objednávku, takže za objednávky plaťte prevodom (platba vopred) alebo cez Paypal alebo Przelewy24. Platby > Platby – Poľsko > bod 2.
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Always active
Analytical cookies
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Advertising cookies
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Our website uses Google services such as Google Analytics and Google Ads. To learn more about how Google uses data from our website, please review Google's privacy policy and terms.
Sending advertising-related data
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Google personalized ads
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.